СІТІЛАЙТИ – рекламні конструкції, в основному розташовані у центральній частині міста, у місцях інтенсивного пішохідного і транспортного потоку. Стандартний розмір рекламного зображення – 1,2х1,8 м. Висота рекламного поля є вищою від людського зросту і розміщена на рівні погляду пішохода, що збільшує силу дії контакту зображення із споживачем. Рекламоносії поділяються на два типи – зупинкові павільйони та стаціонарні конструкції. Функціональність сітілайтів дає змогу встановлювати їх в центральних районах міста як вздовж завантажених автомобільних магістралей, так і на вузьких тротуарах та на пішохідних зонах. Сітілайти у більшій мірі розраховані на пішоходів, оскільки дають більше часу для ознайомлення з рекламним сюжетом. Сіті-формат, на відміну від білбордів, дозволяє розміщувати додаткову інформацію – умови акції, перелік адрес тощо. Тривалість рекламного контакту у пасажирів, які очікують на транспорт у зупинковому павільйоні розтягується на увесь період очікування транспортного засобу. Сітілайти мають дві сторони А і Б. Сторона А – по руху транспорту справа, сторона Б - по руху транспорту зліва. У зупинкових павільйонів сторона А – зовнішня площина, сторона Б – внутрішня площина. Яскраве внутрішнє підсвічування рекламних площин привертає особливу увагу ввечері та вночі і , відповідно, має високий рекламний ефект, оскільки рекламний постер працює 24 години на добу.



Стандартний розмір – 1,2х1,8 м
Конструкції – стаціонарні, зупинкові павільйони
Підсвітка – внутрішня
Аудиторія – пішоходи, водії, пасажири